Om Dig
* Namn: Hampus Karlgren
* Från: Svergie/Gästrikland
* Ålder: 16
* Kön: Man
Om din karaktär
* Namn:Manbranch
* Klass:Paladin
* Ras:Draenei
* Server:Neptulon
* Spec:Protection
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför? Holy, lite taskigt gearad har inte letat så noga efter items. Tycker det är grymt kul att heala
.
* Länk till wow armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=ManbranchRaiding
* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Gosh, började för ca 5-6 månader sen, gjort ToTC 10/25, ICC 10/25, Onyxia (80) 10/25, ulduar weeklys bara.
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: onebag, auctioneer, TankPoints, Recount, QH och Ackis recepie list.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : De ska inte vara nått problem sitter vid datorn rätt ofta och länge så jag tror inte det blir nått problem alls.
Övrigt
* Har du fps drops när du spelar?: Nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: Ingen aning.
* är ditt internet stabilt?:Ja kan hända att jag dissar någon gång under kvällen.. men är borta 1-2 min max
* Har du ventrilo?: Ja, men förstår inte riktigt hur de funkar så ja kör med TS/Skype, Men om nån vill berätta hur vent funkar gåre la bra
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Något blyg för nytt folk, men det brukar släppa efter en stund.