Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Guild Apply [Denied]

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Manbranch




Antal inlägg : 1
Join date : 2010-07-29

Guild Apply [Denied] Empty
PostSubject: Guild Apply [Denied]   Guild Apply [Denied] EmptyThu Jul 29, 2010 2:38 pm

Om Dig

* Namn: Hampus Karlgren
* Från: Svergie/Gästrikland
* Ålder: 16
* Kön: Man


Om din karaktär

* Namn:Manbranch
* Klass:Paladin
* Ras:Draenei
* Server:Neptulon
* Spec:Protection
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför? Holy, lite taskigt gearad har inte letat så noga efter items. Tycker det är grymt kul att heala Razz.
* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Manbranch

Raiding

* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Gosh, började för ca 5-6 månader sen, gjort ToTC 10/25, ICC 10/25, Onyxia (80) 10/25, ulduar weeklys bara.
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: onebag, auctioneer, TankPoints, Recount, QH och Ackis recepie list.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : De ska inte vara nått problem sitter vid datorn rätt ofta och länge så jag tror inte det blir nått problem alls.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: Ingen aning.
* är ditt internet stabilt?:Ja kan hända att jag dissar någon gång under kvällen.. men är borta 1-2 min max
* Har du ventrilo?: Ja, men förstår inte riktigt hur de funkar så ja kör med TS/Skype, Men om nån vill berätta hur vent funkar gåre la bra Razz
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Något blyg för nytt folk, men det brukar släppa efter en stund.


Last edited by Admin on Sun Aug 01, 2010 1:16 pm; edited 2 times in total (Reason for editing : skrev lite fel :P)
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Guild Apply [Denied] Empty
PostSubject: Re: Guild Apply [Denied]   Guild Apply [Denied] EmptyFri Jul 30, 2010 3:43 am

Gör om, gör rätt.

/Humi
Back to top Go down
 
Guild Apply [Denied]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» jag vill joina eran guild!! [DENIED]
» Bops - Markmanship hunter [DENIED]
» Prot warrior apply
» Warrior dps apply
» 6.1k gs mage apply

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: