Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Prot warrior apply

Go down 
AuthorMessage
Plåtis
Guest




Prot warrior apply Empty
PostSubject: Prot warrior apply   Prot warrior apply EmptyThu Aug 26, 2010 6:50 am

Om Dig

* Namn: Martin
* Från: Västervik!
* Ålder: 16 bast
* Kön: Kille


Om din karaktär

* Namn:Plåtvalp
* Klass: Warrior is the shit!
* Ras: Human ofc.
* Server: Neptulon...
* Spec: Protection
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Arms, jag tycker att arms är passar min Dps stil mer en vad fury gör + bladestorm är alltid lika kul Smile
* Länk till wow armory:

Raiding

* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Körde ingenting i vanilla men började late TBC så han inte direkt raida någonting men i wotlk har jag clearat i stortsett allting upp till Ulduar ofc ToC sen 11/12 ICC10 4/12 ICC10HC sen 10/12 ICC25
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): använder x-pearl, bartender recount. omen ofc o de e väll nästan alla
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:00 ST är det ett problem för dig att komma?: Nepp inga problem ur min synvinkel
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: Om ni vill ha en bra tank som dedikerar sin tid för att få ut det bästa ur min class o mitt gear atm. Jag kan ge eran raid en erfaren tank som vet hur man ska tanka och failar sällan.
* Hur tar du kritik? Jag tar det hyffsat bra men det beror väll också på vilket humör man är

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Nepp
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: De e 24 tror jag
* Är ditt internet stabilt?: Japp o jag brukar inte dca så ofta.
* Har du ventrilo?: Vem har inte det nu för tiden
* Pratar du mycket eller är du blyg?: jag är en pratglad kille som gärna delar med mig av skämt men är också ganska allvarlig när det kommer till raids


Guild

* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: War Councill/Scorched men lämnade dom sen War Councils leader changade guilden o en massa lämnade sen Scorched för att jag inte får vara med att raida och hela guildet ignorerar mig typ (stör mig nåt så enormt på det).
* Känner du någon i denna guild? Riha, Lillekatt, Peneleo o diverse gamla War Councill members.

PS. vill helst lira med ett helsvenskt guild sen har ja några polare i DC också
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Prot warrior apply Empty
PostSubject: Re: Prot warrior apply   Prot warrior apply EmptyFri Aug 27, 2010 10:30 am

På grund av att vi har 3-4 aktiva tanks så är detta någonting som vi måste diskutera.
Tar upp saken på söndag före eller efter raiden.

/Humi
Back to top Go down
Plåtis
Guest




Prot warrior apply Empty
PostSubject: ok   Prot warrior apply EmptyFri Aug 27, 2010 10:03 pm

Okej, jag förstår att det är något och disskutera
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Prot warrior apply Empty
PostSubject: Re: Prot warrior apply   Prot warrior apply EmptySun Aug 29, 2010 6:34 pm

Hej igen.

Tyvärr måste vi tacka nej till din ansökan pga att vi har för många tanks.

Lycka till med ditt sökande!

/Humi
Back to top Go down
Plåtis
Guest




Prot warrior apply Empty
PostSubject: Apply   Prot warrior apply EmptyMon Aug 30, 2010 6:55 am

Ok, de va ju synd att ni inte kunde ta med mig på eran jakt på LK25 ;(
Back to top Go down
Sponsored content





Prot warrior apply Empty
PostSubject: Re: Prot warrior apply   Prot warrior apply Empty

Back to top Go down
 
Prot warrior apply
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Warrior dps apply
» Elemental shaman, Hunter, Prot Paladin, holy/disc priest.
» 6.1k gs mage apply
» Trädfan's apply
» Frygoo's re-apply

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: