Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Bops - Markmanship hunter [DENIED]

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Bops




Antal inlägg : 4
Join date : 2010-07-29

Bops - Markmanship hunter [DENIED]  Empty
PostSubject: Bops - Markmanship hunter [DENIED]    Bops - Markmanship hunter [DENIED]  EmptyThu Jul 29, 2010 11:47 am

Om Dig

* Namn: Andreas
* Från: Stockholm
* Ålder: 17
* Kön: Man


Om din karaktär

* Namn: Bops
* Klass: Hunter
* Ras: Night elf
* Server: Neptulon
* Spec: Markmanship
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför?: Markmanship PvP, kör lite pvp då jag har tråkigt.
* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Bops

Edit: ser att pvp gearet är equippat, kan tyvärr inte ändra det nu. är hemma igen på måndag och då kan du få se mitt pve gear, det är runt 6.1k gs iaf

Raiding

* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Drog upp en druid till 60 i Vanilla. Körde lite i början av TBC sen quittade jag. Sen började jag spela i WOTLK och drog upp en hunter.
10man: ICC 11/12, 3/12 HM 25man: 8/12, 2/12 HM (marrowgar, gunship). Dndast puggat aldrig sökt någon seriös raiding guild. 25man 3drakes done, några hardmodes på ulduar osv
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: Recount, Atlasloot, Omen.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : Det är inga problem att komma vid dessa tider.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 8mbit adsl tja
* är ditt internet stabilt?: Stabilt som fan
* Har du ventrilo?: Ja
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Pratar när det behövs.


Guild

* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: Nån oaktiv 10manna guild. Transferade och factionchanga från Twisting Nether för att spela med rls.
* Känner du någon i denna guild? Aa: Looten, Dykres, Faceplanter, Vingryta, Gangstaplugo, Butibof.
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Bops - Markmanship hunter [DENIED]  Empty
PostSubject: Re: Bops - Markmanship hunter [DENIED]    Bops - Markmanship hunter [DENIED]  EmptySun Aug 01, 2010 3:11 am

Hejsan.

Just nu har vi för många hunters i guilden.
Du är välkommen att joina som en vän till guilden tills vidare om du har lust.

/Humi
Back to top Go down
 
Bops - Markmanship hunter [DENIED]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Guild Apply [Denied]
» jag vill joina eran guild!! [DENIED]
» MM HUNTER
» Cünny, Hunter
» Marksman Hunter

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: