Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Välkommen till DC

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Nahaj Fury Warrior

Go down 
AuthorMessage
Nahaj
Guest

Nahaj Fury Warrior Empty
PostSubject: Nahaj Fury Warrior   Nahaj Fury Warrior EmptyThu Sep 16, 2010 12:35 pm

Om Dig

* Namn: Ludvig
* Från: Stockholm
* Ålder: 20
* Kön: Kille

Om din karaktär

* Namn: Nahaj
* Klass: Warrior
* Ras: Human - ska lätt bli worgen i cata.
* Server: neptulon
* Spec: fury
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Jag har både prot och arms som offspec, brukar switcha lite sådär.
* Länk till wow armory:

Raiding

* I vilka instancer har du erfarenheter i? :
Allt I Vanilla/TBC förutom sunwell plat - tog en break där, har dock endast varit upp till sindragosa i ICC.
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): Anchoractionbar - sjukt nice actionbar om man keybindar mycket, gömmer allt förutom buffs/cd's. Sen ett antal warrior addons för ex Proc slam, items procc etc.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:30 ST är det ett problem för dig att komma?: Torsdagar och söndagar är optimalt för mig.
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: Jag kan garantera en person som vet allt inom sin klass, theorycraft, rotation etc. Med över 210 dagar played kan jag alla attacker med muskelminne vilket alltid visar resultat på dps/dmg done, då en melee inte gör i närheten så bra dmg i rörliga fights om han är tvungen och klicka.
* Hur tar du kritik? Jag tar åt mig och presterar bättre nästa gång. Dock gillar jag inte felriktad kritik.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Nej, datorn är overkill för wow.
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 97/96 mbit.
* Är ditt internet stabilt?: Har aldrig gått ner, blir aldrig dc'ed.
* Har du ventrilo?: Japp.
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Pratar mycket, är van att vara en raidleader - men är självklart tyst när raidleader pratar etc.

Guild

* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: Min nuvaranda Paranormal har helt sjuka raiding tider, typ 17:00 till 19:30. Fungerar typ aldrig för mig, då jag både jobbar/tränar/pluggar på dagarna.
* Känner du någon i denna guild? Nej.
Back to top Go down
Nahaj
Guest

Nahaj Fury Warrior Empty
PostSubject: Re: Nahaj Fury Warrior   Nahaj Fury Warrior EmptyThu Sep 16, 2010 4:06 pm

Okej uppenbarligen kom inte länken till armory med :p

repostar:

Om den visar mig I prot/PvP gear så pm:a mig bara ingame så visar jag gärna resten.

Vet ej hur ni ser på GS - men för enkelheten skull så har jag runt 6k med fury - Är självklart inte en idiot som spammar GS points istället för bra stats, exempel på det är användingen av en 251 offhand istället för 264.
Back to top Go down

Nahaj Fury Warrior
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Fury warrior application
» Warrior dps apply
» Prot warrior apply