Om Dig
* Namn: Fredrik
* Från: Uddevalla
* Ålder: 18
* Kön: Man
Om din karaktär
* Namn: Lillekatt
* Klass: Druid
* Ras: Nelf
* Server: Neptulon
* Spec: Feral dps
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Feral tank. Instantköer till hcs, har tankat en hel del raids.
* Länk till wow armory:
Raiding
* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Började när Wotlk redan släppts. Raidat hela naxx10/25, Ulduar 10 har jag dödat alla bossar i i efterhand, började raida lite mer seriöst i ToC där jag har 2/5 25hc, mad skill i 10man. ICC har jag 11/12 25, inte raidat med nån guild på länge nu. Dödade LK i 10man med 5% buffen, antar att Ashlynn minns det
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): Bartender, badkitty, chatter, recount och en del annat. Screen på hur mitt UI ser ut atm: (flexflexdps)
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma?: Passar finfint.
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: Massa DPS, lätt för att lära. Jag är väldigt bra på att dö under trash, och det kan jag tillföra till era raids
Jag vill hitta en trevlig stabil guild där man kan ha kul. Vill döda LK på 25man, även fast det nog inte är så svårt längre.
* Hur tar du kritik? Sålänge den är konstruktiv tar jag åt mig och ser till att göra bättre.
Övrigt
* Har du fps drops när du spelar?: Nein
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 8mbits bredband
* Är ditt internet stabilt?: Ja
* Har du ventrilo?: Ja, alla versioner man kan tänka sig.
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Jag pratar la en del, vad har man att skämmas för när man ändå sitter bakom skärmen?
Guild
* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: På neptulon, Swesub (disband) och Warcouncil. Inte lämnat Warcouncil än men om jag får raidspot hos er lämnar jag.
* Känner du någon i denna guild? Dålig koll på vilka som är med, men ashlynn, jannebrajj, penelo, modo och alla andra som var med i Warcouncil när vi raidade 25. Även de som var med i Swesub.
Peace