Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Feral dps söker stabil guild

Go down 
AuthorMessage
Arplol
Guest




Feral dps söker stabil guild Empty
PostSubject: Feral dps söker stabil guild   Feral dps söker stabil guild EmptyTue Jul 13, 2010 11:40 am


Om Dig

* Namn: Olle
* Från: örebro
* Ålder: 18år
* Kön: man


Om din karaktär

* Namn: arplol
* Klass: druid
* Ras: night elf
* Server: neptulon
* Spec: Feral dps
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför? Jag har gear till alla specs var bara att jag var resto sisst
* Länk till wow armory:

Raiding

* i vilka instancer har du erfarenheter i?
pre tbc spela jag inte så mycket så tog bara ner zg och aq20 , tbc vart det inte så mycket heller kara gruul ssc tk za. WOLK naxx 10 /25 maly 10/25 os 10/25 3d ulduar vart vi neptulons första guild att ta hela i 10man (boris) ulduar 25 fram till mimiron sen la guilden ner (aldrig dödat algalone) Toc 10/25 , ToC 10 hc , 3 bossar i toc 25 hc .ICC 10/25 icc 10 12/12 inte blivit någe hc dom tog sommar uppehål och då migga jag tbx till trogna neptulon , ICC 25 10/12
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: inte jag på bilden men använder samma UI
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : Det ska inte vara några problem

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Aldrig 60fps hela tiden
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 24 mbit s
* är ditt internet stabilt?: Japp japp
* Har du ventrilo?: yes det har jag
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Nyckter eller onyckter? jag pratar man inte så överdrivet mycket


Guild

* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: Dom heter "How Predictable" på boulderfist det var en 10 man guild , jag vill raida 25 man sen tog dem någe form av sommaruppehåll , då migga jag tbx till trogna neptulon och titta runt efter guild.
* Känner du någon i denna guild? Nej inte vad jag vet iaf Sad men det hoppas vi att det blir ändring på :=)
Back to top Go down
Arplol
Guest




Feral dps söker stabil guild Empty
PostSubject: Armory länk    Feral dps söker stabil guild EmptyTue Jul 13, 2010 11:43 am

Värkar inte som armory länken funkar så jag provar igen .
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Feral dps söker stabil guild Empty
PostSubject: Re: Feral dps söker stabil guild   Feral dps söker stabil guild EmptyTue Jul 13, 2010 12:23 pm

Intagen som Trial.

Lycka till!

/Humi
Back to top Go down
Sponsored content





Feral dps söker stabil guild Empty
PostSubject: Re: Feral dps söker stabil guild   Feral dps söker stabil guild Empty

Back to top Go down
 
Feral dps söker stabil guild
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» feral druid söker bra pve guild!
» Resto druid söker guild
» Feral DPS - Lillekatt
» Feral druid ^^
» dps DK söker bekräftelse

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: