* Namn:Tommy
* Från:Gävle(ell strax utanför)
* Ålder:29......ok...30 då för faan.
* Kön:Man
Om din karaktär
* Namn:Jannebrajj
* Klass:Rogue
* Ras:Dwarf såklart:P sexiest ingame
* Server:Neptulon
* Spec:Combat
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför?Eehh jaa jag har den gällande mutilate Osén,men anv den inte längre sen jag gemma arp i gearet.
* Länk till wow armory:
Raiding
* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!:Hmm raidade inget i 60,pvpade mest i 70,men kara körde man jue:P,i Wotlk är det allt upp till Icc.Men är inte riktigt up to date så att säga på allt efter professor längre,de e ungeföär dit man kommer med pug om man har tur.....Har kört LK på 10 man för flera månader sen.Och Sindrigosa på 25 man.
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?:Recount,Omen,bartender,rogue power bars.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? :Låter nice,passar ju perfekt när man har kidz hemma.jobbar lite som jag vill så stanna till 00.00 är np.
Övrigt
* Har du fps drops när du spelar?:Oooohhh bra fråga.
* Vad har du för hastighet på ditt internet?:8 MB
* är ditt internet stabilt?:Jorå,kanske dcát i raid 3 ggr sen jag började lira igen i Wotlk.
* Har du ventrilo?:japp,mix och 3.0,samt TS och skype.
* Pratar du mycket eller är du blyg?:haha beror på,brukar kunna hålla låda.försöker att inte skrika i vent när de går åt helvete,men näe,jag e inte blyg,jag frågar när jag inte vet och förklarar gärna när nån annan frågar något som jag vet.
Guild
* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?:
Miggade hit med Soldier från Mazrigos pga ally server död.Vi lirade ganska länge,ungefär tills ulduar kom,då vart det disband.Lirade med Volcano Legion efter det,men orkade inte hardcore köra,funkade inte med familj o så.sen startade vi om soldier med namnet Swesub,gick riktigt bra,låg server 2:a tror jag de va på icc 10 man och server 3:a på 25 man,jag va officer i både soldier och swesub btw.(så jag tar åt mig lite av äran:P)sen vart det disband igen,som vanlig tjafs om loot när det är småpojkar med:P.Efter det var jag med i War council ett tag tills deras GM som varit AFK i ett halvår kom tebax å sa att nähäe ni pojkar,denna guild ska bara köra 10 man och kickade alla officerare.....suck vi stod just då på S-gosa o wipade i 25 man.Riktigt bra folk va de med där,synd på den guilden.Men iaf nu är jag member i min egen bank,alt,irl guild.
* Känner du någon i denna guild?njaa har kört nån pug med dumpme tror jag,annars näe tror inte de.har inte kollat vilka som är med om jag ska vara ärlig.Har fått flera erbjudanden men den här guilden kändes rätt pga raid dagarna.Eehhh jaa tror inte jag missat ngt,ni kommer iaf inte orka läsa hela applyn iaf.hahaha ha de gött,cya:P