Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Välkommen till DC

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Rogue / Hunter apply.

Go down 
AuthorMessage
Wausto
Guest

Rogue / Hunter apply. Empty
PostSubject: Rogue / Hunter apply.   Rogue / Hunter apply. EmptyMon Sep 06, 2010 7:09 am

Tjenare, tänkte göra den här applyn på två karaktärer och så får ni avgöra om ni behöver någon av dom. Spelar båda lika bra i stort sett.

Om Dig

* Namn: Peter
* Från: Sverige
* Ålder: 19
* Kön: Pojke =)

Om din karaktär

* Namn: Wausto / Hihifnizz
* Klass: Rogue / Hunter
* Ras: Human / Draenei
* Server: Neptulon / Neptulon
* Spec: Combat Sword, axe / Survival
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Roguen har en offspec som är pvp mutilate för tillfället men använder den knappt. Huntern har ingen offspec.
* Länk till wow armory: <-- Roguen
<-- Huntern
* Länka en bild på ditt UI

Raiding

* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Ja du, från vanilla så har jag lirat allt fram tills Naxx på en Shaman och lirat allt utom BWL på en Rogue. I Tbc spelade jag för det mesta Warlock och Paladin men även då lite Shaman och Rogue då lirade jag BT som högst på alla utom Warlocken. I Wotlk har jag lirat allt. Började som Shaman precis i början men kom inte längre än några bossar i Naxx eftersom jag tröttnade på Shamanen. Började spela på en paladin där jag tog allt fram till Totgc som retribution. Tröttnade även på att spela på den så valde att spela Rogue på Roguen har jag tagit 12/12 ICC10 9/12 ICC10HC som är värt att nämna. Hunter har jag bara spelat dom 4 första bossarna på eftersom den ligger lite efter i gear.
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): Använder bara DBM i stort sett. Haft massa andra addons för buffs, heals osv men sen jag började spela dps på "Heltid" så har jag inte använt några fler addons eftersom jag anser att jag inte behöver dom.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:00 ST är det ett problem för dig att komma?: Nej det är inga problem som jag kan förutse, sen kan det ju alltid komma upp något på vägen men det finns som sagt inga planer på att missa raidsen.
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: Varför ju mig.. Ja du, för att jag är en dedikerad spelare som spelar för progress, loots kan man ta på vägen. Men progressar hellre än att får gear.
* Hur tar du kritik? Lyssnar och lär, beror lite på vad kritiken gäller också, om den är befogad eller inte.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Nej inte normalt. Visst har det hänt men inget vanligt.
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 24mbit skulle jag tippa på.
* Är ditt internet stabilt?: Ja det är väldigt stabilt.
* Har du ventrilo?: Ja jag har ventrilo.
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Kan prata mycket om jag anser att det finns en anledning till det annars är jag helst tyst och lyssnar.

Guild

* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: Har bara lirat i kompisguilder den senaste tiden eftersom jag inte har hittat någon som helst guild som recruitar Rogues som jag spelat mest.
* Känner du någon i denna guild?
Ja du, Känner Gangstaplugo , Looten , Faceplanter , Dykres , Butibof. tror det var alla Smile
Back to top Go down
Wausto
Guest

PostSubject: Re: Rogue / Hunter apply.   Rogue / Hunter apply. EmptyMon Sep 06, 2010 7:39 am

Gick tyvärr inte att ge någon länk tydligen av okänd anledning.
Back to top Go down
Zyepox

Antal inlägg : 5

PostSubject: re: Rogue / Hunter apply.   Rogue / Hunter apply. EmptyThu Sep 09, 2010 6:27 am

Full on both Character's. sry Gl to u
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Rogue / Hunter apply.   Rogue / Hunter apply. Empty

Back to top Go down

Rogue / Hunter apply.
Back to top 
Page 1 of 1