Om Dig
* Namn:Sandra
* Från: östersund
* Ålder:24
* Kön:tjej
Om din karaktär
* Namn: Goabrudén
* Klass:warrior
* Ras:gnome
* Server:neptulon
* Spec:fury
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför? prot för att kunna tanka
* Länk till wow armory
Raiding
* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Började spela strax innan wotlk kom så har inte hunnit spela de gamla instancerna så mycket. Men har kört dom efter jag blev 80 bara för att testa. I wotlk har jag kört naxx alla bossar, ulduar nästan alla bossar, tror aldrig vi fick ner yogg. totc har jag dödat alla bossar flera gånger och i ICC har jag dödat 8/12 =) Jag har läst på taktiker så jag borde kunna alla bossar =)
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: Recount, x-pearl, WIM,
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : Jag jobbar sön,tis,ons,tors,fre. Men det är ingen fara =)
Övrigt
* Har du fps drops när du spelar?: Min dator är inte den bästa men funderar på att köpa en ny. Men det brukar funka bra =)
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 10mbit fiber via stadsnät
* är ditt internet stabilt?: Har inte varit med om att det har varit borta de två åren jag bott här.
* Har du ventrilo?: Japp, 2.1.3
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Jag är nog känd på wow för att prata ihjäl alla
I förra guilden var jag guildens pratkvarn =)
Guild
* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: SVEA, de vart lite inaktivt i slutet =(
* Känner du någon i denna guild? Min pojkvän har precis joinat, Magwizi. Jannebrajj är en gammal SVEAre så han känner jag väl. Sen är det en hel del som vet vem jag är. xider, bolun, skalhammar och cunny. Säkert flera
Jag tror jag kan vara en person som kan liva upp stämningen i guilden genom att var trevlig och pratglad =)