Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Kaude, retri paladin

Go down 
AuthorMessage
Kaude
Guest




Kaude, retri paladin Empty
PostSubject: Kaude, retri paladin   Kaude, retri paladin EmptyFri Jul 16, 2010 11:33 am

Om Dig

* Namn: Martin
* Från: Tønsberg, Norge
* Ålder: 27
* Kön: MANN


Om din karaktär

* Namn:
Kaude

* Klass:
Paladin

* Ras:
Human

* Server:
Neptulon

* Spec:
Retri 5/5/61

* Har du en Off-spec ? vilken/å varför?
Jeg har tanking som off-specc, fordi jeg synes det er mer gøy å tanke enn å heale som paladin ^^

* Länk till wow armory:
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Kaude ...(hadde tanking specc+gear da jeg linka url, si ifra om den ikke endrer seg)

Raiding

* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!:
Vanilla: Onyxia og MC.. har vært i alle raid dungeons, men ikke fullført alle
TBC: Karazhan, Gruul, Magtheridon
Wotlk: Naxx, Sartharion 2D, Malygos, Onyxia, halve Ulduar, ICC 10 (10 bosser HC, Sindragosa og LK normal)

* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?:
Bruker DBM ja ^^ Omen og Pallypower.. bruker Perfectraid som raid interface, fordi jeg synes den er enklere å bruke med tanke på å lettere se hvem som er cursed, poisoned etc

* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? :
Torsdager og søndager fra 20-00 er ikke noe problem for meg Smile

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?:
Jeg har ingen problemer med fps når jeg spiller

* Vad har du för hastighet på ditt internet?:
Har 30mbit, men om noen seeder 40 torrents samtidig blir det en del lagg Razz

* är ditt internet stabilt?:
Ja, det er ganske stabilt. Blir disconnected noen ganger, men det skjer jo de fleste ^^

* Har du ventrilo?:
Ventrilo har jeg hatt helt siden jeg spilte CS Smile

* Pratar du mycket eller är du blyg?:
En liten blanding vil jeg si.. Jeg prater veldig lite under raids, med respekt for raidledere som skal prøve å si noe til raidet ^^ Men kan finne på å prate mer om jeg blir bedre kjent med de jeg spiller sammen med Smile


Guild

* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?:
Norse Elites (Stormreaver) - De forlot jeg fordi det ble sommer og de fleste sluttet å raide, så jeg ville finne et nytt beite.. men det var ett år siden, før TotC og ICC

* Känner du någon i denna guild?
Nei, kjenner ingen. Grunnen til at jeg applyer til dere er fordi jeg vil være med i et casual guild som kan ha det gøy når man spiller. Det er det som er det viktigste for meg. Jeg vil ikke at raiding skal være en jobb, men noe man nyter sammen med folk man liker å spille med. Men det betyr ikke at jeg ikke vil ha progress ^^
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Kaude, retri paladin Empty
PostSubject: Re: Kaude, retri paladin   Kaude, retri paladin EmptyFri Jul 16, 2010 12:19 pm

Vi har överfullt på retri paladiner så vi måste tack nej.

Lycka till med ditt sökande!

/Humi
Back to top Go down
 
Kaude, retri paladin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Retri paladin 5830gs Os Holy
» Retri Palladin
» Gangstaplugo holy paladin
» Derathor holy paladin
» Elemental shaman, Hunter, Prot Paladin, holy/disc priest.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: