Litt om megNavn : Johnny Kristiansen
Fra : Norge, Oslo
Alder : 24
Kjønn : Alfamale
Mine CharsFor å forklare litt først er dette i utgangspunktet en application for min elementalshaman. Denne er jo litt mindre gearet enn det dere kanskje hadde sett for dere, men ikke avskriv meg enda. Jeg har flere ting på lager!
Navn : Nurket
Class : Shaman
Rase : Draenei
Server : Neptulon
Spec : Elemental
Offspec : Resto, det har jeg fordi jeg lett kan bytte mellom spec uten å måtte forandre så mye på gearet hvis det er bosser som trenger ekstra healers eller lignende.
Armorylink :
Min raiderfaringJeg begynte å raide i TBC, der clearet vi alt opp til Sunwell. Guilded jeg var i da Disbanded før SW kom ut, så tok meg en liten pause fra raiding frem til WOTLK kom.
I WOTLK har jeg raidet stort sett det som er å raide, har cleared alt untatt PP, Sindra og LK på 25 man heroic med hunter. Men har hatt progress på alle 3, så har god erfaring på de. Har også KS på Priesten min, så kan heale på høyere nivåer også.
I tillegg har jeg en palatank som også er brukbart geared.
Jeg har endel uldu HMs på mage, så har vel stort sett vært bort i det meste. RS har jeg bare gjort et par ganger da jeg ikke har hatt et seriøst guild som har raidet RS siden det kom. Men kan taccs.
Addonsene jeg bruker varierer jo litt på hvilken char jeg spiller på, men har selvfølgelig DBM, OMEN og alt jeg trenger for å være en god raider.
Det at dere raider 2 ganger i uken fra 20 00 - 23 30 begin_of_the_skype_highlighting 20 00 - 23 30 end_of_the_skype_highlighting, er en av grunnene til at jeg valgte å applye til dere, dette passer meg veldig bra. Og jeg ser for meg at jeg kommer til å kunne opprettholde en rimelig god attendance.
Dere skal velge meg fordi jeg er en erfaren raider, som har drept de samme bossene som dere. Jeg har aldri dårlige dager. Prøver alltid å forbedre meg, og gir meg ikke før jeg er på toppen av recount ( hvis jeg er dps )
Jeg er også en sosial type, som liker å prate med guildmates, om det er å gjøre daily hc på 7 chars. Eller å booste de i sunken temple på en lørdag
Jeg er også en ansvarlig fyr, som tar de oppgavene jeg får på alvor. Så hvis det er noe dere vil jeg skal bidra med, er det bare å si ifra.
Jeg har ingen problemer med kritikk. Jeg hater å gjøre feil, og er ikke typen som failer på basic mecanicks. Men de gangene jeg gjør det, kritiser i vei!
Jeg er heller ikke typen som sutrer i raids hvis folk failer, jeg vet hva min rolle er og overlater sånne ting til officers og RLs.
"Annet"Jeg har ingen problemer med lagg, fpsdrops eller lignende. Kjøpte meg ny pc når WOTLK kom som ikke har noen problemer med å takle 25 man raids.
Jeg har 5mbit/1mbit linje.
Jeg har selvfølgelig Ventrilo og er ikke den sjenerte typen. Prater ikke i munnen på andre, men har ingen problemer med å snakke
Guildsetter WOTLK, var jeg først på en annen server som heter Ravencrest, der raidet jeg ulduar HMs, ToC25 hc og starten av ICC, da hadde jeg spillt mage siden begynnelsen av TBC og var ganske lei av det etter 3 år.
Da fant jeg ut at jeg hadde IRL venner som spillte på Neptulon, og bestemte meg for å rolle en hunter og levla den opp på noen dager. Deretter joinet jeg de i CoX og spillte der en stund. CoX disbanded, og jeg joinet WIP. i WIP var det veldig mye raiding, og pga leilighetskjøp og sommerferie valgte jeg å trappe ned der. I sommer joinet jeg Fatal Justice, siden jeg hjalp de i en pug, og de trengte en 25 man KS.
Nå er jeg klar for å raide aktivt igjen, og har lett etter et guild med 2 raiddager og allikvel god progress. I tillegg er det jo et skandinavisk guild, noe som passer meg veldig bra da jeg forstår godt både svensk og dansk.
Jeg tror ikke jeg kjenner noen i DC, ikke som jeg vet om ihvertfall. Men satser på at jeg blir det ganske snart!
Til sluttSom jeg sa i starten, så er jeg en god pakkeløsning. Jeg kan spille shaman, og gjør rimelig bra dps selv om gearet ikke er all verden. Skill > GS
Dersom dere føler at gearet mitt ikke er bra nok for å bli rett med på progressraids forstår jeg selvfølgelig det, og stiller gjerne opp på Hunter, priest eller paladin på de hardere encounters, eller sitter på benken en stund så lenge jeg kan bruke DKPen på shamanen i farmraids.
Dette er gearet til min Hunter : Azies
Min priest : Selinai
Paladin : Intenda
Skulle det være noe dere er usikre, eller lurer på. Whisper meg ingame eller spør meg her, så skal jeg svare på det
Mvh Johnny aka Nurket aka Azies....etc