Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Arcane mage söker

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Adde1055




Antal inlägg : 1
Join date : 2010-07-13

Arcane mage söker Empty
PostSubject: Arcane mage söker   Arcane mage söker EmptyTue Jul 13, 2010 12:27 pm

* Namn:Andreas
* Från:varberg
* Ålder:16
* Kön:man


Om din karaktär

* Namn:Borrix
* Klass:mage
* Ras:human
* Server:Neptulon
* Spec:arcane
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför? nej det har jag inte för jag tycker inte det behövs som mage.
* Länk till wow armory:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Borrix

Raiding

* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!:i tbc så gjorde jag blacktemple,sen slutade jag spela,nu är jag tillbaks i wotlk och har gjort naxx,icc,totc i 10/25man
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?:Spelar klassiskt men har DBM,recount
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? :Jag kommer vara där med mina saker som behövs

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?:Nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?:10Mbit/s
* är ditt internet stabilt?:jadå
* Har du ventrilo?:japp
* Pratar du mycket eller är du blyg?:Beror på om jag ska prata eller hålla mun,nej men jag är inte blyg iaf


Guild

* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?:Jag kommer tyvärr inte ihåg för jag har inte spelat på någon månad nu.
* Känner du någon i denna guild?nej det gör jag inte

Jag skrev precis upp min druid här men den var inte välkommen,så provar med min mage (som jag tycker är bättre )

Ha det bra
//andreas
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Arcane mage söker Empty
PostSubject: Re: Arcane mage söker   Arcane mage söker EmptyFri Jul 16, 2010 10:33 am

Pga ditt gear måste vi tacka nej.

Lycka till med ditt letande!

/Humi
Back to top Go down
 
Arcane mage söker
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Arcane/Fire Mage
» Shatterx - Arcane/Fire Mage. Twisting Nether just nu
» 6.1k gs mage apply
» mage applycation
» dps DK söker bekräftelse

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: