Om Dig
* Namn:Mattias
* Från:Sverige,Borlänge
* Ålder:15(16-2mån)
* Kön:Man
* Namn:Thetree
* Klass:Druid
* Ras:Night elf
* Server:Neptulon
* Spec:Restoration... [Improved Mark of the Wild] för att increasa effekten för en bättre buff så att alla får 40% +2% mer attributes
[Nature's Focus] för att reduce casting timen förlorar medans jag castar en spell by 70%
[Naturalist] för att reduca lite casting time på Healing Touch om jag skulle behöva casta healing touch med 0.2sec och nej jag tog inte [Subtlety] x2 för den är oanvändbar i PvE pga att jag ska inte behöva få aggro och att tanken ska kunna hålla aggron....
[Natural Shapeshifter]aahh jag tror ni fattar att jag gjorde det bara för att få [Master Shapeshifter] som increasar alla minna former t.ex eftersomjag är resto druid=4% mer healing
[Intensity] för att få mer Mp5 medans jag castar nått på 50% mer Mp5 /Casting
[Omen of Clarity] aa liksom tog bara den för att få typ nån gång få Clearcasting state=reducar min mana cost av min nästa spell på 100%
[Nature's Swiftness] den här är nice...den gör så at jag får en instant healing spell "t.ex jag trycker" poff vilken nästa av mina healing =instant" den går bort efter use!
[Tranquil Spirit] för att reduca mana costen på min Healing Touch,Nourish,TQS på 10% "eftersom jag användar Nourish mycket"
[Improved Rejuvenation] för att increasa effekten på Rejuvenation spellen på 15%
[Gift of Nature] för att increasa min healing på alla healing spells på 10%
[Swiftmend] den här är också jävligt användbar på fighter men den consumar Rejuvenationen,Wild Growthen eller Regrowthen...men liksom..jag vet att det finns glyph men det är careface för man kan ändo lägga på en till Rej,WG,RT därför har jag Rej glyphen istället för den för den är användbar faktiskt som fan i raids...men folk vet inte om det för dom är scrubs eftersom Swiftmend har en CD så HELLO?
[Nature's Bounty] för att increasa crit effekten på Regrowth,Nourish spell by 25%
[Living Spirit] för att increasa min spirit som man får mer Mp5 etc
[Empowered Rejuvenation] att increasa min bonus healing over time spellsen på 20%
[Tree of Life] increasar min healing received på 6% på alla i min raids inom 100yards
[Improved Tree of Life] får mer armor contribution från items i Tree of life på 200% men även increasar min spell powa på 15%+spirit i Tree of life formen!
[Living Seed] gör sp om jag kastar Swiftmend,RT,Nourish eller healing touch på ett target..så nästa gång det target får dmg på sig=bloomar en living seed som healar 30% av den healing spellen jag gjorde ^^
[Gift of the Earthmother] för att increasa min spell haste på 10% och reduca bas cdn på lifebloom på 10%
[Wild Growth] healar 6 pers i partyt/raiden inom 15yards av den jag la på WG ..den healar 784-791 över 7secs
[Genesis] increasa periodic healingen 5%
[Moonglow] reduca spell cost på HT,Nourish,RT,Rej på 9%
[Nature's Majesty] för att increasa criten på min Nourish eller HT på 4%
[Nature's Grace] för att 100% sen när den prockar varje gång=nästa spellen blir reduce cast time på 20% inom 3secs!!!
[Nature's Splendor] för increasa duren på Rej,RT,lifebloom på 3,6,2
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför?:har 37k utan bear form,48k i bear form...är bara bra på tanka singel target...är noob på tanka adds...
* Länk till wow armory:
* Länka en bild på ditt UI:kan ej ...vet inte varför datorn blockar att skicka bilder "UI"
* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!:Vanilla=LBS,UBS TBC:allt utom HC dungeons+SWP
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi):DMB ja men jag kållar bara på skärmen istället för nooba runt och kålla på action barsen....,Recount,Omen..det är det enda jag använder...Gayscore ska jag säga att det är noobigt addon och kommer int hålla mig till det...Item lvl...progess=good old days...
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:00 ST är det ett problem för dig att komma?:nej inte alls faktiskt
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?:joo jag tycker ni ska ta mig pga jag är väldigt supportive(Hjälpsam)....vad kan jag ge raiden som inte andra kan hmmm...njaa ni har nog alla klasser inne i raiden så jag kan inte ge er nått men njaa kanske lite progress allså om raiden blir bättre t.ex healing
* Hur tar du kritik?:jaa alla måste kunna ta Kritik för om man inte kan ta det så tycker jag att folk som blir acceptade i guilden och sen inte kan ta kritik i guilden borde /ragequit game for life!
men liksom om jag har gjort nått fel och får kritik av det..ja då måste man tålla det för man måste inse att t.ex aaa det var mitt fel jag ska ska bättra mig men om liksom en ny raid skulle liksom komma ut njaa då förstår man att folk är lite ovana eftersom vissa kanske inte har kört raiden på PTR eller nått
* Har du fps drops när du spelar?:jag använder Killer 2100 gaming network card i datan som funkar fint fint ...99-104fps
* Vad har du för hastighet på ditt internet?:fan kan man ha 24mbit/s
* Är ditt internet stabilt?:aha ..jag har Telia
* Har du ventrilo?:japp
* Pratar du mycket eller är du blyg?:njaa jag är faktiskt jävligt blyg om jag nyss har joinat och om jag ska prata engelska..HERREGUD! epix fail då..men jag måste alltid lärra mig skänna folk..innan jag börjar prata Pro engelska men njaa svenska inte blug faktiskt då
I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?:Chancres..men jag tycker inte om den guilden...trodde det skulle vara roligt att joina dom men för mycket Gayscore scrubs!
* Känner du någon i denna guild?:nej tyvärr har jag inte högre "RANK" här t.ex har bättre "rank" att komma in
Nått mer ni bör skänna till:Jag är professional gamer så jag använder det bästa på marknaden
Razer Goliath deathadder
Steelseries
HD-Razer 27tum LCD skärm
Data:1TB på datan kvar ^^ no worries
när jag är offline kanske jag kör Cataclysm beta eftersom jag har det ^^
--Hi stewie do you want some milk?..