Om Dig
* Namn: Martin björklund
* Från: Helsingborg
* Ålder: 16
* Kön:liten Male/pojke
Om din karaktär
* Namn: Frygoo
* Klass: Death knight
* Ras: Human
* Server: Neptulon
* Spec: Frost
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Blood tank, ibland kan det vara roligt att tanka:)
* Länk till wow armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Frygoo - vet inte om dem nya gemsen visas ännu
* Länka en bild på ditt UI Har ingen atm
Raiding
* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Börja sent TBC, så har bara erfarenheter i ; toc/icc , i icc 10 har jag 12/12 i och icc 25 har jag 10/12
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): Grid, recount , dbm och någon timmer till mina disease
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:00 ST är det ett problem för dig att komma?:Nej, det funkar bra
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: En bra dps som inte kör någon dps "tävling" på bossar mm, har bra koll på om det kommer en Ooze / bone spike m.m
* Hur tar du kritik? Jag tar det bra, lyssnar och förbättrar det,
Övrigt
* Har du fps drops när du spelar?: Kan hända min fps blir runt 18 ibland på Lord marrowgar,
* Vad har du för hastighet på ditt internet?:24 mbit
* Är ditt internet stabilt?:yep
* Har du ventrilo?:Ja
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Om det behövs så säger jag nog något
Guild
* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: The chosen - CC - cowboys - Trinity, ( server chamber of aspects)
* Känner du någon i denna guild?Tror faktiskt inte det,