Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 enjëvlapräst - präst

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Nille




Antal inlägg : 3
Join date : 2010-08-07

enjëvlapräst - präst Empty
PostSubject: enjëvlapräst - präst   enjëvlapräst - präst EmptySat Aug 07, 2010 5:44 am

* Namn: Nicklas
* Från: Gävle
* Ålder: 16
* Kön: Man


Om din karaktär

* Namn: Enjëvlapräst
* Klass: Priest
* Ras: Human
* Server: Neptulon
* Spec: Shadow (14/0/47)
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Jag har shadow i båda specc en för pve och ena för pvp.
* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Enj%C3%ABvlapr%C3%A4st

Raiding

* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Jag har inte raidat någonting före wotlk kom ut. Raider jag har erfarenheter av är totc 10/25, ony 10/25 voa 10/25 och vissa bossar i naxx, i icc har jag tagit 6 bossar men har erfarenhet utav 8 bossar men det är inte så svårt att läsa taktiker om det behövs.
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): Jag kör med recount, IceHUD Parrot och atlas loot
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:00 ST är det ett problem för dig att komma?: Inte några problem alls!
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: Lär mig snabbt och ger inte upp.
* Hur tar du kritik? Jag tar kritik bra, vet vad som jag bör göra bättre osv.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 10 mbit/s
* Är ditt internet stabilt?: Ja
* Har du ventrilo?: Ja
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Jag pratar inte för mycket, men pratar så som det behövs är inte speciellt blyg.


Guild

* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: Jag var med i Old School PvP lämnade för att hitta någon raiding guild. Har även varit med i massa små guilder.
* Känner du någon i denna guild? Nej
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

enjëvlapräst - präst Empty
PostSubject: Re: enjëvlapräst - präst   enjëvlapräst - präst EmptySat Aug 07, 2010 6:34 am

Är du inte den där ninjan folk gråter om? :>
Back to top Go down
Nille




Antal inlägg : 3
Join date : 2010-08-07

enjëvlapräst - präst Empty
PostSubject: Re: enjëvlapräst - präst   enjëvlapräst - präst EmptySat Aug 07, 2010 9:46 pm

Haha nej, det är jag verkligen inte. Antar att du tänker på enjävlaråg eller vad han nu heter?
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

enjëvlapräst - präst Empty
PostSubject: Re: enjëvlapräst - präst   enjëvlapräst - präst EmptySun Aug 08, 2010 1:14 am

Nej, jag tänker på enjävlapräst :p
Back to top Go down
Nille




Antal inlägg : 3
Join date : 2010-08-07

enjëvlapräst - präst Empty
PostSubject: Re: enjëvlapräst - präst   enjëvlapräst - präst EmptySun Aug 08, 2010 5:32 am

Jasså, nä det är inte jag xD Visste inte att han var ninja heller för den delen xD
Back to top Go down
Sponsored content





enjëvlapräst - präst Empty
PostSubject: Re: enjëvlapräst - präst   enjëvlapräst - präst Empty

Back to top Go down
 
enjëvlapräst - präst
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: