Om Dig
* Namn: Andreas
* Från: Stockholm
* Ålder: 17
* Kön: Man
Om din karaktär (JUST NU) tänkte flytta över om jag blir accepterad.
* Namn: Shatterx
* Klass: Mage
* Ras: Troll > Gnome (Om jag faction changar)
* Server: Twisting Nether
* Spec: Arcane
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför?: Fire PvE
* Länk till wow armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=ShatterxRaiding
* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Drog upp en druid till 60 i Vanilla. Körde lite i början av TBC sen quittade jag. Sen började jag spela i WOTLK och drog upp en hunter.
10man: ICC 11/12, 3/12 HM 25man: 8/12, 2/12 HM (marrowgar, gunship). Endast puggat aldrig sökt någon seriös raiding guild. 25man 3drakes done, några hardmodes på ulduar osv
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: Recount, Atlasloot, Omen.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : Det är inga problem att komma vid dessa tider.
Övrigt
* Har du fps drops när du spelar?: Nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 8mbit adsl tja
* är ditt internet stabilt?: Stabilt som fan
* Har du ventrilo?: Ja
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Pratar när det behövs.
Guild
* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: Nån oaktiv 10manna guild. Transferade och factionchanga från Twisting Nether för att spela med rls.
* Känner du någon i denna guild? Aa: Looten, Dykres, Faceplanter, Vingryta, Gangstaplugo, Butibof.
Kopierade min gamla application (Bops) Eftersom ni hade fullt av hunters så tänkte jag flytta över min mage och köra lite PvE.