* Namn: Oscar
* Från: Västerås
* Ålder: 17
* Kön: Man
Om din karaktär
* Namn: Icu
* Klass: Death Knight
* Ras: Night elf
* Server: Neptulon
* Spec: 0/53/18 frost
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Jag har blood (tanking), har en tanking spec för att göra snabba HC’s
* Länk till wow armory: kan va fast i tanking gear.
Raiding
* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Jag har experince med allt från ZG – ICC, har inte raidat så mycket i vanilla, men i TBC så har jag raidat allt. Och i wotlk: naxx - ICC
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): Recount, Omen, atlasloot
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma?: Inga som helst problem.
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: jag är inte den som blir sur över en wipe. Jag är en posetiv person som gärna hjälper till när det behövs. Jag lär mig lätt nya saker. går det fel så fixar jag till det!
* Hur tar du kritik? Vad jag än får för kritik så kommer jag ta in det och förbättra mig på vad det nu kan va.
Övrigt
* Har du fps drops när du spelar?: Nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: Snabbt nog, vet inte riktigt
* Är ditt internet stabilt?: Ja.
* Har du ventrilo?: självklart
* Pratar du mycket eller är du blyg?: jag är absolut inte blyg. Jag pratar när det behövs.
Guild
* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: Har inte varit med i någon speciell guild på den här karaktären. Började spela på den för inte mer än en månad sen.
* Känner du någon i denna guild? Har spelat med jannebrajj förut. Känner till många i guilden. Men inte ’’känner’’ jag någon nej.