* Namn: Robin
* Från: Sverige
* Ålder:23
* Kön: man
Om din karaktär
* Namn:Nimer
* Klass:hunter
* Ras:dwarf
* Server:neptulon
* Spec:7/57/7
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför? Sur för skoj skull
* Länk till wow armory
Raiding
* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: allt gammalt content, ICC har jag väl tagit mig rätt långt. Jag tror det är dream eller nå, men det är bara puggs.
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: Jag ids inte rabbla upp alla då jag har ett costom UI, men en jävla massa.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : inga problems
Övrigt
* Har du fps drops när du spelar?: 100, i raids allt mellan 60 och 100.
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 100/100
* är ditt internet stabilt?: 100%
* Har du ventrilo?: antagligen, ja jag har.
* Pratar du mycket eller är du blyg?: snackar när jag måste, eller ids. inte blyg och säger garanterat vad jag tycker
Guild
* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: Glamour (stormscale), Ronin (stormscale), Ahpase (tbc), Apose (tbc/wotlk), Duality (wotlk) The cleaners (wotlk) Death skulls (wotlk), Volcano Legion (wotlk) (The dark templars (wotlk) orkar inte nämna nå mer...
* Känner du någon i denna guild? Detnaww, Xider, Xiderftw, Elduce alla irl (samma personer dom där, 2 är alts)
Jag skriver bara för att ni bad mig göra det..........................................................................