Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Välkommen till DC

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Nimer - MM Hunter

Go down 
AuthorMessage
Nimer
Guest

Nimer - MM Hunter Empty
PostSubject: Nimer - MM Hunter   Nimer - MM Hunter EmptySun Jul 25, 2010 10:47 am

* Namn: Robin
* Från: Sverige
* Ålder:23
* Kön: man

Om din karaktär

* Namn:Nimer
* Klass:hunter
* Ras:dwarf
* Server:neptulon
* Spec:7/57/7
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför? Sur för skoj skull
* Länk till wow armory

Raiding

* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: allt gammalt content, ICC har jag väl tagit mig rätt långt. Jag tror det är dream eller nå, men det är bara puggs.
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: Jag ids inte rabbla upp alla då jag har ett costom UI, men en jävla massa.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : inga problems

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: 100, i raids allt mellan 60 och 100.
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 100/100
* är ditt internet stabilt?: 100%
* Har du ventrilo?: antagligen, ja jag har.
* Pratar du mycket eller är du blyg?: snackar när jag måste, eller ids. inte blyg och säger garanterat vad jag tycker

Guild

* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: Glamour (stormscale), Ronin (stormscale), Ahpase (tbc), Apose (tbc/wotlk), Duality (wotlk) The cleaners (wotlk) Death skulls (wotlk), Volcano Legion (wotlk) (The dark templars (wotlk) orkar inte nämna nå mer...
* Känner du någon i denna guild? Detnaww, Xider, Xiderftw, Elduce alla irl (samma personer dom där, 2 är alts)

Jag skriver bara för att ni bad mig göra det..........................................................................
Back to top Go down
Nimer
Guest

Nimer - MM Hunter Empty
PostSubject: Re: Nimer - MM Hunter   Nimer - MM Hunter EmptySun Jul 25, 2010 10:56 am

fattar inte varför länken inte kom med:
Back to top Go down
Nimer
Guest

Nimer - MM Hunter Empty
PostSubject: Re: Nimer - MM Hunter   Nimer - MM Hunter EmptySun Jul 25, 2010 10:57 am

nähä går inte att skriva länk :
Back to top Go down
Nimer
Guest

Nimer - MM Hunter Empty
PostSubject: Re: Nimer - MM Hunter   Nimer - MM Hunter EmptySun Jul 25, 2010 10:58 am

Back to top Go down
Humi
Admin

Antal inlägg : 73

Nimer - MM Hunter Empty
PostSubject: Re: Nimer - MM Hunter   Nimer - MM Hunter EmptySun Jul 25, 2010 11:15 am

Quote :
* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: Glamour (stormscale), Ronin (stormscale), Ahpase (tbc), Apose (tbc/wotlk), Duality (wotlk) The cleaners (wotlk) Death skulls (wotlk), Volcano Legion (wotlk) (The dark templars (wotlk) orkar inte nämna nå mer...

Du missade Dark Covenant...
Back to top Go down
Humi
Admin

Antal inlägg : 73

Nimer - MM Hunter Empty
PostSubject: Re: Nimer - MM Hunter   Nimer - MM Hunter EmptyThu Jul 29, 2010 5:45 am

Intagen som trial.

Lycka till!

/Humi
Back to top Go down
Sponsored content

Nimer - MM Hunter Empty
PostSubject: Re: Nimer - MM Hunter   Nimer - MM Hunter Empty

Back to top Go down

Nimer - MM Hunter
Back to top 
Page 1 of 1