Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Välkommen till DC

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Gnomewarlock

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Buffy
Guest

Gnomewarlock Empty
PostSubject: Gnomewarlock   Gnomewarlock EmptySat Jul 24, 2010 11:58 am

Om Dig

* Namn:Sabina
* Från:västerås
* Ålder:20
* Kön: flikka

Om din karaktär

* Namn:Shadowbuffy
* Klass:Warlock
* Ras:Gnome (ofc!!)
* Server:Neptulon
* Spec:Destruction
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför? Demon, bara som support i raids.
* Länk till wow armory:

Raiding

* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Karazan, Sunwell, gruul, mag, Za, Bt. Wotlk. Naxx 10/25 Ulduar 10/25, onyxia, Os. Totc 10/25 totc Hc 10/25. Icc 10 11/12 bossar icc 10 Hc 6/12 bossar. Icc 25 11/12 bossar Icc 25 Hc har jag bara gjort ett par st i ^^.
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: ofc DMB, timerbutton. Omen. Dgm meter.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : absolut inte Smile men ibland kan ju Irl världen ta över ovasett vilka dagar/tider det är Smile

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?:nope
* Vad har du för hastighet på ditt internet?:24
* är ditt internet stabilt?: absolut
* Har du ventrilo?: ofc
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Pratar när det behövs, gillar inte att sitta å snacka massa onödigt under raidtid. Kan alltid vara social å sitta å snacka utanför raids Smile

Guild

* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: under nästan hela min wowtid har jag Lirat med Swesub (gamla tbc namn Soldier) Var officer när Wotlk kom. Efter Guild Disband körde jag med awoken. men tog paus från ingamelivet ett tag. Körde sedan med Warcouncil ett bra tag Smile mkt trevlig guild som tyvärr disbanda. Joina The Dark templars men drog mig där ifrån då ja inte trivdes Smile Atm är jag Social i Awoken men är lite sugen på att börja raida igen.
* Känner du någon i denna guild? Jannebrajj, blutblade, Cünny. kommer säkert känna igen en massa från old guilds ^^
Back to top Go down
Buffy

Antal inlägg : 1

Gnomewarlock Empty
PostSubject: Re: Gnomewarlock   Gnomewarlock EmptySat Jul 24, 2010 12:05 pm

Missa man va tvungen va reggad för å visa armory. fixat nu iaf så linkar den här Razz
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Shadowbuffy
Back to top Go down
Humi
Admin

Antal inlägg : 73

Gnomewarlock Empty
PostSubject: Re: Gnomewarlock   Gnomewarlock EmptySat Jul 24, 2010 2:24 pm

Ser bra ut, blir intagen som trial.

/w Humiloltank, Humilolheal eller Krístall

/Humi
Back to top Go down
Sponsored content