Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Välkommen till DC

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Starcast - Priest - Disc [DECLINED]

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Starcast

Antal inlägg : 1

Starcast - Priest - Disc [DECLINED]  Empty
PostSubject: Starcast - Priest - Disc [DECLINED]    Starcast - Priest - Disc [DECLINED]  EmptyWed Jul 14, 2010 6:22 pm

Om Dig

* Namn: Filip
* Från: Örebro
* Ålder: 13
* Kön: Man

Om din karaktär

* Namn: Starcast
* Klass: Priest
* Ras: Human Female
* Server: Neptulon
* Spec: Disc
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför?: Shadow. Mest för quest.
* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Starcast

Raiding

* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Jag började när WOTLK kom så jag har inte så mycket från TBC och vanilla. Men jag har gått ZG och BT i alla fall. Men i ICC har jag 4/12 25man och 4/12 I 10man också. Men jag har tror jag skulle komma mycket längre ifall jag skulle ha en bättre group eller ett bättre guild.
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: Ja såklart jag har DBM men eftersom jag är healer så har jag ju Healbot. Men även Decursive så jag kan Dispel'a snabbt och enkelt.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : Nej det är inga problem.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: jag har runt 10 i 25man. Och sen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag har i 10man men det är på tok mycket högre.
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 1 Gbit/s Comhem.
* är ditt internet stabilt?: Ja då. Nästintill aldrig DC's.
* Har du ventrilo?: Absolut!
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Nja jag gillar mest att skriva men när det väl behövs så kan jag väl säga någonting.

Guild

* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: Jag är just nu med i Wräth. Men den har ju inte så bra progress så jag kan leave'a den när som helst.
* Känner du någon i denna guild? Ja är lite vän med hjelpen. Eller vi pratade i ungefär 2 timmar en kväll så jag kan väl säga att jag känner honom lite.
Back to top Go down
Admin
Admin

Antal inlägg : 10

Starcast - Priest - Disc [DECLINED]  Empty
PostSubject: Re: Starcast - Priest - Disc [DECLINED]    Starcast - Priest - Disc [DECLINED]  EmptyThu Jul 15, 2010 12:04 am

Tyvär vi tar inte in folk som är så unga så jag måste säga att denna apply är

[DECLINED]

Men lycka till
Back to top Go down
http://darkcovenant.onlinemmorpg.net

Starcast - Priest - Disc [DECLINED]
Back to top 
Page 1 of 1