* Namn: John
* Från: Kolmården
* Ålder: 17
* Kön: det manliga könet
Om din karaktär
* Namn: hjulianus
* Klass: DK
* Ras: människa
* Server: neptulon
* Spec: frost dps
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför? min offspecc är unholy, jag använder den speccen när jag kör pvp.
* Länk till wow armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=HjulianusRaiding
* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: mount hyjal, BT , TK, och alla raids på lvl 80 ( 8/12 ICC 10 och 7/12 ICC 25 normal mode)
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: just använder jag inga addons eftersom jag nyligen installerade om wow. men jag brukar inte köra med så mycket mer än DBM och recount.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : nej.
Övrigt
* Har du fps drops när du spelar?: jag bör inte sjunka under 20 fps i bossfighter.
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 8mbit
* är ditt internet stabilt?: Ja
* Har du ventrilo?: Ja
* Pratar du mycket eller är du blyg?: blyg, lite.. men jag vet hur man pratar och jag har mic. xD
Guild
* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?:jag har bara varit i WTFMOMIMDOINGARENA ( en pvp guild) på den här gubben. jag har inte lämnat den än, men det är ingen seriös guiild så det är nog ingen som bryr sig ( min polare e GM)
* Känner du någon i denna guild?
nej, men det vill jag ändra på
Jag söker tillsammans med mina IRL kompisar Slowhill och Soulcat.