Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Lockren, Warlock

Go down 
2 posters
AuthorMessage
lockren




Antal inlägg : 1
Join date : 2010-09-16

Lockren, Warlock Empty
PostSubject: Lockren, Warlock   Lockren, Warlock EmptyThu Sep 16, 2010 10:40 am

Om Dig

* Namn: Björn Johansson
* Från: Sandviken i Gävleborg.
* Ålder: 15, snart 16.
* Kön: Grabb


Om din karaktär

* Namn: Lockren
* Klass: Warlock
* Ras: Human
* Server: Neptulon
* Spec: Demonology, för att buffa raiden och jag gillar spelstilen sjukt mkt.
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Destruction, mest för Saurfang HC och lite shadowfury i PvP.
* Länk till wow armory: [url]http: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Lockren[/url]
* Länka en bild på ditt UI Lockren, Warlock 2ppzigl

Raiding

* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Enbart Wotlk. Downade LK10 i början av april (5% buff om jag har rätt) och 25m i mitten av maj (15%). Har även ett par bossar nere i 25m heroic, inklusive en hel del 1-5% tries på bland annat rotface, blq osv.
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): Coolline, Omen, Recount, OmniCC, ag_unitframes, bagnon, bartender och nån castbar addon som tydligen bara heter "castbars"
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:30 ST är det ett problem för dig att komma?: ska nog gå ja.
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: Jag har erfarenhet i ICC innan buffen och kan gentemot andra warlocks, faktiskt spela min klass och kan en hel del om allt runtom den.
* Hur tar du kritik? Konstruktivt, om jag failar på något på en boss så är jag extra uppmärksam på det samtidigt som jag gör ett lika bra jobb som jag gjorde innan.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Nej.
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 100/100
* Är ditt internet stabilt?: ja.
* Har du ventrilo?: ja.
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Pratar när det finns tillfälle, och under bossfighter, t.ex. malleable goo osv


Guild

* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: De enda nämnvärda är The Dark Templars. Var med de i ca en månad, och det var under den tiden jag hjälpte dem att ta LK25, och börja med HC's.
* Känner du någon i denna guild? Humi, om han fortfarande är kvar?
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Lockren, Warlock Empty
PostSubject: Re: Lockren, Warlock   Lockren, Warlock EmptyFri Sep 17, 2010 1:04 am

Jag tänker bara säga nej. Vet du inte varför så är du efterbliven.

/Humi
Back to top Go down
 
Lockren, Warlock
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: