Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Fellen shadow priest

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Fellen




Antal inlägg : 1
Join date : 2010-09-05

Fellen shadow priest Empty
PostSubject: Fellen shadow priest   Fellen shadow priest EmptySun Sep 05, 2010 5:37 am


Om Dig

* Namn: Fredrik
* Från: Borlänge , Sverige
* Ålder: 19
* Kön: Man sist jag kolla


Om din karaktär

* Namn: Fellen
* Klass: Priest
* Ras: Human
* Server: Neptulon
* Spec: Shadow / har lite random gear till holy os
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Holy, för att kunna heala ibland eller hjälpa till om det behövs
* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Fellen
* Länka en bild på ditt UI

Raiding

* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: jadu, vanilla hann jag aldrig lira riktigt, men i kara,Gruuls,ssc,tk,mh, och några bossar i bt han mig aldrig up på sunwell för tog ett litet break, i Wotlk har jag väll erfarenheter i nästan allt förut hela icc då.
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): dbm, omen, recount, decursive, xperl
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:00 ST är det ett problem för dig att komma?: inte ett dugg.
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: vet inte om jag kan ge något speciellt bortifrån alla andra men jag är en härlig kille som gillar att lira wow och gillar folket i guilden.
* Hur tar du kritik? Jag lär mig av mina misstag, som om någon säger åt mig att jag gjorde fel tar jag det och försöker att inte göra det nästa gång.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: nepp
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 24mbits
* Är ditt internet stabilt?: japp
* Har du ventrilo?: ja
* Pratar du mycket eller är du blyg?: nej kan väll prata på men när det är under boss fight t.ex så snackar jag väll mäst bara när det behövs


Guild

* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: har varit i denna guild tidigare men som sagt jag lämnade för jag tog ett kort break och lät min bror lira undertiden.
* Känner du någon i denna guild? Japp fast inte irl
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Fellen shadow priest Empty
PostSubject: Re: Fellen shadow priest   Fellen shadow priest EmptySun Sep 05, 2010 6:46 am

Skriv till en officer för invite.

/Humi
Back to top Go down
 
Fellen shadow priest
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: