Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Arcane/Fire Mage

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Saftis




Antal inlägg : 2
Join date : 2010-09-04

Arcane/Fire Mage  Empty
PostSubject: Arcane/Fire Mage    Arcane/Fire Mage  EmptySat Sep 04, 2010 4:24 am

Om Dig

* Namn: Sune
* Från: Stockholm
* Ålder: 18
* Kön: Man


Om din karaktär

* Namn: Saftgryta
* Klass: Mage
* Ras: Human
* Server: Neptulon Alliance
* Spec: Arcane 57/3/11 - är villig att specca fire också. Smile
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Frost PVP - kör lite med en RL polare för skojsskull när man inte raidar
* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Saftgryta

Raiding

* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Började när ICC kom ut, sedan dess har jag sutti t o raidat ICC och gamla instancer som malygos, naxx, ulduar.
ICC10: 12/12, 9/12 HC.
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): DBM, Bartender, recount, omen
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:00 ST är det ett problem för dig att komma?: Ja, fast skulle helst ha en dag till att raida men är de progress så är det.
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: Jag är en bra mage som gör bra dps. Jag bjuder på käk hehe
* Hur tar du kritik? Jag tar kritik bra, sväljer den och gör rätt nästa gång.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 24mbit
* Är ditt internet stabilt?: Yes box
* Har du ventrilo?: Japp
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Jag är pratar lagom, när det behövs.


Guild

* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: Jag har inte varit med i nån seriös guild förut, var i en pvp guild.
* Känner du någon i denna guild? Vingryta känner jag och han har sagt gott om er.
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Arcane/Fire Mage  Empty
PostSubject: Re: Arcane/Fire Mage    Arcane/Fire Mage  EmptySun Sep 05, 2010 5:20 am

Saftis wrote:

* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:00 ST är det ett problem för dig att komma?: Ja, fast skulle helst ha en dag till att raida men är de progress så är det.

* Känner du någon i denna guild? Vingryta känner jag och han har sagt gott om er.

Vi kommer inte att ändra våra dagar som det ser ut nu så det är inget du kan hoppas på.
Är du medveten om att Vingryta inte är med i DC mer?

Om du förstår våra krav så är du välkommen att joina oss.

/Humi
Back to top Go down
Saftis




Antal inlägg : 2
Join date : 2010-09-04

Arcane/Fire Mage  Empty
PostSubject: Re: Arcane/Fire Mage    Arcane/Fire Mage  EmptySun Sep 05, 2010 5:25 am

Aight, ser bra ut endå.
Aa tråkigt nog böt han guild pga samma folk som faila på samma bossar, men jag vill börja i nån guild och progressa med dom tills jag slutar på detta spel Smile


//Sune
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Arcane/Fire Mage  Empty
PostSubject: Re: Arcane/Fire Mage    Arcane/Fire Mage  EmptySun Sep 05, 2010 5:27 am

/w Humiloltank efter 19.00 för invite.

/Humi
Back to top Go down
Sponsored content





Arcane/Fire Mage  Empty
PostSubject: Re: Arcane/Fire Mage    Arcane/Fire Mage  Empty

Back to top Go down
 
Arcane/Fire Mage
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Shatterx - Arcane/Fire Mage. Twisting Nether just nu
» Arcane mage söker
» mage applycation
» 6.1k gs mage apply

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: