Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Shadow priest app

Go down 
AuthorMessage
Bóxxy




Antal inlägg : 2
Join date : 2010-09-04

Shadow priest app Empty
PostSubject: Shadow priest app   Shadow priest app EmptySat Sep 04, 2010 2:19 am

Om Dig

* Namn: Jesper
* Från: Sandviken
* Ålder: 16
* Kön: Man


Om din karaktär

* Namn: Bóxxy
* Klass: Priest
* Ras: Human
* Server: Neptulon
* Spec: Shadow
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Holy PvE för att få grupp snabbt till random dungeon och kan hjälpa till att heala i raids om de behövs men föredrar att dpsa Smile
* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=B%C3%B3xxy

Raiding

* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: jag har xp från alla wotlk raids 10 och 25man förutom RS och har achib för 9 bossar i icc 10/25 men xp för 11/12 från min horde
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): Atlasloot, sexymap, DBM, outfitter, x-perl, recount, grid osvinte så mycket som behövs som dps Smile
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:00 ST är det ett problem för dig att komma?: inte alls
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: För jag såg att ni var i behov av shadow priests och jag är en skillad / gearad shadow priest, spelat hela wotlk, tror ja kan bidra till bra dps och vara social i raids och även efter raids
* Hur tar du kritik? om jag har gjort något fel så försöker jag ändra på de självklart

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: runt 30-40
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: Oklart :S
* Är ditt internet stabilt?: Ja
* Har du ventrilo?: Avinstalerade de men går fort att tanka igen Smile
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Kan inte påstå att ja är blyg


Guild

* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: hm, unity inc kom inte bra överens med GM, veritas miggade större delen av guildet och liluri disbanda
* Känner du någon i denna guild? Tror jag vart i samma guild som Theodoré
Back to top Go down
 
Shadow priest app
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pekpinne - Shadow priest
» Fellen shadow priest
» Holy/Shadow priest apply
» Priest
» Starcast - Priest - Disc [DECLINED]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: