Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Pekpinne - Shadow priest

Go down 
AuthorMessage
Pekpinne
Guest




Pekpinne - Shadow priest Empty
PostSubject: Pekpinne - Shadow priest   Pekpinne - Shadow priest EmptySun Aug 29, 2010 6:41 am

Använd denna mall för att applaya kopiera in och skriv sedan dina svar.
Lycka till!

Om Dig

* Namn: Robin
* Från: Värnamo
* Ålder: 16
* Kön: man


Om din karaktär

* Namn: Pekpinne
* Klass: priest
* Ras: NE
* Server:neptulon
* Spec:shadow
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? disc för pvp eller heala i random instanser
* Länk till wow armory:

Raiding

* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!:körde inte så mycket i tbc och i wotlk har ja gjort icc 11/12 både 10 och 25, naxx 10/25, onyxia 10/25 toc 10/25 os 10/25
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi):kör med dbm, omen, recount och healbot när jag healar
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 23:00 ST är det ett problem för dig att komma?:nej
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?:såg att ni behövde shadow priests i /2. jag är en positiv person som inte börjar whina över en wipe och har lätt för att lära mig nya saker
* Hur tar du kritik? vad det än är för kritik så tar jag in det och försöker förbättra det.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?:nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?:24Mbit/s
* Är ditt internet stabilt?:ja
* Har du ventrilo?:ja
* Pratar du mycket eller är du blyg?: pratar inte så mycket men gör det när det behövs.


Guild

* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: Brainstorm - lämade när jag bytte server och bytte faction
* Känner du någon i denna guild? känner hjelpen irl

Back to top Go down
Ashlynn
Guest




Pekpinne - Shadow priest Empty
PostSubject: Re: Pekpinne - Shadow priest   Pekpinne - Shadow priest EmptySat Sep 04, 2010 11:52 am

väldigt klen apply. gör om gör rätt imo
Back to top Go down
 
Pekpinne - Shadow priest
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Shadow priest app
» Fellen shadow priest
» Holy/Shadow priest apply
» Priest
» Disc/holy priest - Vingryta

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: