Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Fasterrut ELE Shaman

Go down 
2 posters
AuthorMessage
fasterrut




Antal inlägg : 1
Join date : 2010-07-08

Fasterrut ELE Shaman Empty
PostSubject: Fasterrut ELE Shaman   Fasterrut ELE Shaman EmptyThu Jul 08, 2010 3:13 pm

Om Dig

* Namn: Henrik Forsberg
* Från: Mora
* Ålder: 21
* Kön: Man


Om din karaktär

* Namn: Fasterrut
* Klass: Draenei
* Ras: Shaman
* Server: Neptulon
* Spec: Elemental
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför? Enchanment ATM har inte fullt gear saknas 2 delar. De sugar å heala
* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Fasterrut

Raiding

* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: lira inge i vanilla, lirade lite allt möjligt i TBC och Wotlk har jag kört allt upp till 7 bossar i ICC
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: X-pearl, Omen och recount Razz
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : Jobbar som personlig assistent. så kan jobba eftermidagar, men har schema för hela sommarn så vet i förväg om jag inte jag joina.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 10 MegaBit
* är ditt internet stabilt?: JA
* Har du ventrilo?: JA
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Lagomt Razz


Guild

* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: Reign Supreme, dock så blev de alldrig nå raids av, pågrund av att folk alldrig kom i tid :/
* Känner du någon i denna guild? Nej.
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Fasterrut ELE Shaman Empty
PostSubject: Re: Fasterrut ELE Shaman   Fasterrut ELE Shaman EmptyThu Jul 08, 2010 5:06 pm

Intagen som Trial.

/Humi
Back to top Go down
 
Fasterrut ELE Shaman
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: