Välkommen till DC

HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 

Shatterx - Arcane/Fire Mage. Twisting Nether just nu

Go down 
AuthorMessage
Bops

Antal inlägg : 4

PostSubject: Shatterx - Arcane/Fire Mage. Twisting Nether just nu   Mon Aug 02, 2010 1:37 pm

Om Dig

* Namn: Andreas
* Från: Stockholm
* Ålder: 17
* Kön: Man

Om din karaktär (JUST NU) tänkte flytta över om jag blir accepterad.

* Namn: Shatterx
* Klass: Mage
* Ras: Troll > Gnome (Om jag faction changar)
* Server: Twisting Nether
* Spec: Arcane
* Har du en Off-spec ? vilken/å varför?: Fire PvE
* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Shatterx

Raiding

* i vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Drog upp en druid till 60 i Vanilla. Körde lite i början av TBC sen quittade jag. Sen började jag spela i WOTLK och drog upp en hunter.
10man: ICC 11/12, 3/12 HM 25man: 8/12, 2/12 HM (marrowgar, gunship). Endast puggat aldrig sökt någon seriös raiding guild. 25man 3drakes done, några hardmodes på ulduar osv
* vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi)?: Recount, Atlasloot, Omen.
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma? : Det är inga problem att komma vid dessa tider.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Nej
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: 8mbit adsl tja
* är ditt internet stabilt?: Stabilt som fan
* Har du ventrilo?: Ja
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Pratar när det behövs.

Guild

* i vilka guilder har du varit i förr ? å varför lämna du dom?: Nån oaktiv 10manna guild. Transferade och factionchanga från Twisting Nether för att spela med rls.
* Känner du någon i denna guild? Aa: Looten, Dykres, Faceplanter, Vingryta, Gangstaplugo, Butibof.

Kopierade min gamla application (Bops) Eftersom ni hade fullt av hunters så tänkte jag flytta över min mage och köra lite PvE.
Back to top Go down
View user profile
Bops

PostSubject: Re: Shatterx - Arcane/Fire Mage. Twisting Nether just nu   Mon Aug 02, 2010 1:48 pm

* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Shatterx

Chesten/Legsen/Bootsen kommer re-gemmas/enchants så fort jag kommer till Neptulon.
Back to top Go down
View user profile
Humi
Admin

Antal inlägg : 73

PostSubject: Re: Shatterx - Arcane/Fire Mage. Twisting Nether just nu   Wed Aug 04, 2010 8:46 am

Hur tar du kritik?

Back to top Go down
View user profile
Bops

PostSubject: Re: Shatterx - Arcane/Fire Mage. Twisting Nether just nu   Wed Aug 04, 2010 9:08 am

Humi wrote:
Hur tar du kritik?

Tar kritiken och gör bättre nästa gång.
Back to top Go down
View user profile
Humi
Admin

Antal inlägg : 73

PostSubject: Re: Shatterx - Arcane/Fire Mage. Twisting Nether just nu   Wed Aug 04, 2010 9:10 am

Låter bra.
Pga ditt tålamod så kan jag inte besluta någonting själv, ska prata över det med andra officers.

/Humi
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: Shatterx - Arcane/Fire Mage. Twisting Nether just nu   

Back to top Go down

Shatterx - Arcane/Fire Mage. Twisting Nether just nu
Back to top 
Page 1 of 1