Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Hullas-Neptulon Eu [Accepted]

Go down 
AuthorMessage
Hullas
Guest




Hullas-Neptulon Eu [Accepted] Empty
PostSubject: Hullas-Neptulon Eu [Accepted]   Hullas-Neptulon Eu [Accepted] EmptySat Jul 31, 2010 1:46 am

Om Dig

Namn: Tobias Lindvall
Från: Göteborg
Ålder: 14
Kön: Kille

Om din karaktär
Karaktär: Hullas
Klass: Shaman
Ras: Draenei
Server: Neptulon Eu
Spec: Restoration
Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Enchanment för jag tycker dom gör bra dps
Länk till wow armory:

Raiding
I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Jag har erfarenhet i alla wotlk raids, Tbc, Vanilla.
Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): Jag använder Grid och Dbm

Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma?: 20:00 till 00:00 kan bli lite svårt. Men dagarna passar perfekt

Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: För att jag kan min klass och är bra på det jag gör, Och jag kan ge era raids som ni inte har nu En bra healer

Hur tar du kritik? Om man får kritik så är det bara att jobba på det så man blir bättre

Övrigt
Har du fps drops när du spelar?: 60 Fps
Vad har du för hastighet på ditt internet?: 24 mbit
Är ditt internet stabilt?: Det är väldigt stabilt
Har du ventrilo?: Ja
Pratar du mycket eller är du blyg?: Jag är inte rädd för att prata Smile Men om jag ska vara tyst är jag det

Guild:
I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: Attero men dom var inget för mig
Känner du någon i denna guild? Cieseth, Crysin och Humilo Smile
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Hullas-Neptulon Eu [Accepted] Empty
PostSubject: Re: Hullas-Neptulon Eu [Accepted]   Hullas-Neptulon Eu [Accepted] EmptySat Jul 31, 2010 2:31 am

Fixa till dina gems först så fixar vi invite sen.

/w Humiloltank ingame.

/Humi
Back to top Go down
 
Hullas-Neptulon Eu [Accepted]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Riha - Combat Rogue [Accepted]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: