Dark Covenant
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Välkommen till DC
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Riha - Combat Rogue [Accepted]

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Riha




Antal inlägg : 1
Join date : 2010-07-29

Riha - Combat Rogue [Accepted] Empty
PostSubject: Riha - Combat Rogue [Accepted]   Riha - Combat Rogue [Accepted] EmptyThu Jul 29, 2010 6:50 am

Om Dig

* Namn: Victor Sjöstrand
* Från: Västervik
* Ålder: 16
* Kön: Male / Kille / Man!


Om din karaktär

* Namn: Riha
* Klass: Rogue
* Ras: GNÅÅÅM!
* Server: Neptulon
* Spec: Combat!
* Har du en Off-spec ? Vilken och varför? Combat PvP, För att det är kull med Killing Spree i Arena! KS FTW!
* Länk till wow armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Riha

Raiding

* I vilka instancer har du erfarenheter i? skriv ner allt även från vanilla wow etc eller Tbc å Wotlk!: Spelade inte Vanilla, Började i slutet av TBC så han bara att köra Halva Kara och Onyxia Razz
* Vad använder du för addons? (DBM har du redan antar vi): Grid, Recount, Omen, Pitbull, Rogue Actionbars osv....
* Våra raid dagar är Torsdagar å söndagar från 20:00 till 00:00 ST är det ett problem för dig att komma?: Nejdå! Kan komma alla dagar nästan alla tider Razz
* Varför ska vi ta just dig? Vad kan du ge våra raid som inte andra kan?: Mer DPS (A), nej men kanske hjälpa till med hc taktiker o sånt om vi kmr progressa mer och sen blir jag inte tjurig och whinar på folk om dom gör fel osv. Men att säga till på ett positivt sätt kan jag göra Smile.

Övrigt

* Har du fps drops när du spelar?: Nej.
* Vad har du för hastighet på ditt internet?: Ganska lågt, men dcar aldrig eller så.
* Är ditt internet stabilt?: Hajemen!
* Har du ventrilo?: Ne....... Wait for it....... Wait...... Vem har inte? Klar jag har Razz
* Pratar du mycket eller är du blyg?: Kan börja babbla första gången i vent om ni vill Smile Men håller käft på bossar om de itne e så att jag ska säga något.


Guild

* I vilka guilder har du varit i förr? Och varför lämna du dom?: Warcouncil, med massa folk som e med i WC nu. Och just nu e jag med i Awoken men lämnar dom för att lira med gamla polare och er Smile
* Känner du någon i denna guild? Massvis orkar inte babbla upp alla men kan ta ngra. Penelo, Jochelina, Cunny. Ah de va några iaf Very Happy


Kan tilllägga att jag verkligen skulle uppskatta att joina er, pga vill lira med svenskar och gamla mates Smile

Ses afro
Back to top Go down
Humi
Admin



Antal inlägg : 73
Join date : 2010-07-04
Ort : Sandviken/Kalmar

Riha - Combat Rogue [Accepted] Empty
PostSubject: Re: Riha - Combat Rogue [Accepted]   Riha - Combat Rogue [Accepted] EmptySun Aug 01, 2010 2:20 am

Intagen som Trial.

/w Humiloltank, Humilolheal eller Krístall ingame.

/Humi
Back to top Go down
 
Riha - Combat Rogue [Accepted]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Combat Rogue
» Hullas-Neptulon Eu [Accepted]
» Rogue / Hunter apply.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dark Covenant :: Ansökan till DC / Apply Section to DC-
Jump to: